Ma 2020.06.04. Bulcsú névnapja van.

Termékek


Kedves Vásárlónk!

Kérjük, mielőtt telefonálna, vagy e-mail-t írna nekünk, mindenképp olvassa el a "Szállítási információk" az "Általános Szerződési Feltételek - ÁSZF" és az "Adatvédelmi nyilatkozat" menüpontot.

Ha kérdésére nincs válasz itt és a fenti három menüben, készséggel állunk rendelkezésére.

KÉRDÉSEK és VÁLASZOK

1. Biztosan megkapom a megrendelt terméket? 

Igen. Webáruház üzemeltetője 19 éve működő, megbízható Magyar cég.

Saját raktárkészlettel rendelkezünk, így szinte azonnal kiszállításra kerül rendelése. Minden olyan esetben, amikor munkanapokon 11:00 óráig beérkezik megrendelése, pontos adatokat kapunk és a termék is raktáron található, aznap vagy ezt követő munkanap kiküldjük futárszolgálat segítségével. Egyéb esetben az Ön által megadott telefonszámon egyeztetünk a további lehetőségekről.

2. Rendeléshez miért kell telefonszámot és e-mail címet megadnom?

A rendelés teljesítése során előfordulhat, hogy a termékekkel vagy a szállítással kapcsolatban kommunikálnunk kell Önnel, aminek leggyorsabb formája a telefon. Csomag kiszállításkor a futár is telefonon egyeztet. Az e-mail cím a megrendelése miatt szükséges. A futárcég központi rendszere arra küldi a csomagjával kapcsolatos információkat és mi is azon keresztül kommunikálunk Önnel.

3. Ha személyesen elmegyek a termékért, előtte meg kell rendelnem az internetes boltban vagy telefonon?

Igen. Személyes átvétel esetén is regisztrálni kell oldalunkon, ott leadni rendelését, majd a személyes átvételt kiválasztani a szállítási opciónál. Cégünk internetes kereskedelemre és korszerű számítógépes rendszerre épül. A plusz munkák valamint a hatékonyság megőrzése végett minden rendelést a központi rendszerünkben kell rögzíteni – ahol minden egyes terméknél bőséges információk találhatók (termék fotója, leírása, színe, mérete stb.). Ez kényelmes, valamint időt takarít meg Önnek és nekünk is.

4. A központi címen válogathatok a termékek közül és ha kérdésem van segítenek nekem?

Nem. Csak a leadott rendelést tekintheti meg. Természetesen ezt vásárlás előtt megteheti, kollégáink segítenek ebben, de fontos tudni:

Az áruelosztó kereskedelmi raktárunk máshol található. Csomagküldés a raktárból történik. Az alapanyagok felhasználási kérdéseire részletes szakmai választ adunk és segítünk az Önnek megfelelő termékek és kiegészítők kiválasztásában is.

5. Hol találom meg Önöket személyesen?

Személyes csomagátvételi pont 6722 Szeged, Attila u. 12. szám alatt található.

6. Ki a csomagom feladója és mikor várjam?

A küldemények feladója „Horizont Globe Kft.”.  A küldemény címkéjén megtalálható a feladó cég elérhetősége a címzett neve, címe, telefonszáma, utánvét esetén a csomag értéke és feladási időpontja.

A munkanapokon 11:00h-ig leadott rendelések aznap vagy legkésőbb a következő munkanapon elhagyják raktárunkat. Feladást követően a DPD futárcég feladata a kiszállítás. Erről minden esetben e-mail üzenetet kap a csomagja kiszállítójától. (DPD), így Ön is előre tudja tervezni a napját.

Vis major helyzet (elromlott szállító jármű, városi torlódás, baleset, időjárási viszonyok stb.) esetén plusz egy munkanappal kell számolni.

7. Pontos időpontot adtam meg a kézbesítéshez, a futár mégis később jött. Miért?

Percre pontos időpont sajnos nem tartható, mivel egy szállítónál több csomag van, több helyre szállít, s elég egy kis torlódás, vagy várakozás egy korábbi Vásárlónál, az időpontok azonnal eltolódnak, így azok nem tarthatók. Ha a szállítócég (DPD) nem találja Önt a megadott címen, értesítőt hagy, (némely esetben telefonál) és másnap újra megpróbálja kézbesíteni – illetve az értesítőn lévő telefonszámon Önnek érdeklődni is lehet. Szállítás kizárólag munkanapokon, munkaidőben történik 8-18óra között, de a szállító cég a legtöbb esetben megírja Önnek a kiszállítás pontos idővallumát.

8. Nagyon várom a csomagom, hova telefonáljak, ha rá szeretnék kérdezni, hogy hol jár?

Ha csomagját a szállító cég felveszi, levélben értesíti Önt a megadott e-mail címen. Az ebben található csomagszámra hivatkozva a DPD vevőszolgálati telefonszámán (06-1-501-6200) érdeklődhet a megrendelt termék érkezéséről.

Ha az információk kevésnek bizonyulnak, természetesen hívjon minket telefonon és kollégáink készséggel segítenek (telefonszámunk a weboldal alsó részén található).  

9. Honnan tudom, hogy a kért termék van-e raktáron?

Minden egyes termék, amely rendelhető raktáron van. Amennyiben a készlet kifogyott a terméket nem tudja kosárba tenni. Ha időközben egy megrendelt termék elfogyott és Ön kosárba tudta tenni, akkor telefonon egyeztetünk a további lehetőségekről. Ez akkor fordulhat elő, ha a rendszerünkből megcsúszva törlődik a készlet. Ez esetben megértését kérjük.

10. Van-e közvetlen kiszállítás Szegeden?

Igen. Szeged belterületén 6.999,- forint feletti rendeléseket, előre egyeztetés után aznap vagy a következő munkanapon ingyenesen kiszállítjuk. A 6.999,- forint alatti rendelések kiszállítása Szeged belterületén 999,- forint. Szegedi kiszállítás esetén, a minimális vásárlási összeg 3.999,- forint. Szegedi kiszállítás a körtöltésen belül értendő.

11. Milyen fizetési módok vannak? Kártyával fizethetek?

Jelenleg banki (előre fizetés) vagy utánvétes fizetési lehetőség közül lehet választani.
Kártyás fizetési rendszerünk kialakítás/fejlesztés alatt van.

Szegedi kiszállításkor vagy személyes átvételnél irodánkban készpénzes fizetési lehetőséget kínálunk.

Utánvét esetén a DPD futárszolgálat a megadott címre szállítja csomagját, ahol készpénzben van lehetősége a csomag vételárát kifizetni.

Előre fizetés esetén a megadott e-mail címre elküldjük a megrendelésről szóló előszámlát, amely tartalmazza a rendelés számát, összegét és a fizetéshez szükséges banki adatokat. Így a Vásárló személyesen bármely magyarországi CIB bankfiók pénztárában vagy átutalással rendezheti a költségeket.

Előre fizetéshez szükséges banki adatok:

Horizont Globe Kft. - 6722 Szeged, Attila u. 12.
Bank: CIB Bank Zrt.- 6720 Szeged, Kiss Menyhért u. 1.
Bankszámlaszám: 10700433-68124652-51100005 (HUF)

Kérjük, átutaláskor illetve banki befizetéskor tüntesse fel rendelése számát vagy a kapott számlán található sorszámot. A befizetést a visszaigazolástól számított 5 napon belül várjuk. Ha az összeg a számlánkra érkezik, küldjük a csomagját. Öt nap elteltével stornózzuk megrendelését.

A személyes átvételnél kizárólag készpénzes fizetés megoldható, bankkártyát nem tudunk elfogadni.

12. Vadonatúj, sértetlen terméket kapok?

Igen, természetesen. Kizárólag bontatlan alapanyagot, hibátlan, műszakilag kipróbált termékeket csomagolunk és küldünk.

13. Hogyan rendeljek az áruházban?

- Webáruházunkban lehetőség van regisztráció nélkül is vásárolni. Ilyen esetben a Vevő és az Eladó között nem jön létre üzlethelyiségen kívül a távollevő felek között kötött szerződés, mivel a regisztráció nélküli egyszeri vásárlások alkalmával nem tárolunk személyes adatokat a Vevő oldaláról, saját felhasználói fiók nem készül. Ez esetben a kosárba rakott termékek megvásárlásakor minden alkalommal ki kell tölteni a számlázáshoz és szállításhoz szükséges adatokat és vásárlás véglegesítése előtt ki kell jelölni az ÁSZF, az Adatvédelmi nyilatkozat egyik elemét, amely attól függ Ön hozzájárul adatai tárolásához vagy a megrendeléstől számított 20. napon kéri annak törlését.
- Új vásárlóként, Önnek regisztrálásra is van lehetősége. Ezt bal oldalt felül teheti meg a "Regisztráció" gombra kattintva. Itt a csillaggal jelölt mezők kitöltése kötelező. Kérjük, figyeljen arra, hogy minden mezőbe pontos adatot adjon meg. A számlázási és a szállítási cím kitöltésénél csak akkor adjon meg más szállítási címet, ha nem azonos a számlázási címével. Ha azonos, akkor elég a „Számlázási cím megegyezik a szállítási címmel” kockát kijelölni és az EU (GDPR) Adatvédelmi nyilatkozat egyik elemét, amely attól függ Ön hozzájárul adatai tárolásához vagy a megrendeléstől számított 20. napon kéri annak törlését. Végezetül az adatmezők kitöltése után a 45/2014 (II.26.) korm. rendelet alapján az "Elfogadom a GlobeNails.hu általános szerződési feltételeit" kockát ki kell jelölnie, amely egyértelmű elfogadást jelez az Ön részéről. Kérjük, megrendelés előtt figyelmesen olvassa végig az ÁSZF menüpontot is. Regisztrációkor lehetősége van hírlevelünkre is feliratkozni, amelyet a "Feliratkozom a GlobeNails.hu hírlevelére" kocka kijelölésével tehet meg. Ezt a felíratkozást bármikor, rendelésen kívül is megteheti.

Sikeres regisztráció esetén köszönő üzenetet fog látni és e-mailben is értesítjük a felhasználói fiók létrejöttéről.

A felhasználónév és jelszó segítségével most már bármikor bejelentkezhet fiókjába. Saját fiókján belül módosíthatja adatait, de akár jelszavát is, megtekintheti rendeléseit.

A bal oldali termékoszlopban keresse meg a kívánt terméket, olvassa végig annak adatlapját, tekintse meg a termékképet, majd ha mindent rendben talál, tegye a kosárba. Ha a terméket nem tudja kosárba tenni, azt azt jelenti, hogy jelenleg nincs raktáron. A kosár ablakban (weboldal jobb felső ablak) láthat egy automata számlálót, amely mutatja, hogy az ingyenes szállításhoz (22.900,- felett) mennyi összegben kell még vásárolnia. (Bővebb infó a „Fizetési lehetőségek” menüpontban).  A kosár megtekintésekor láthatja az Ön által megrendelt termék nevét, árát, mennyiségét. Ebben az ablakban tudja módosítani a megrendelt mennyiséget, meg tudja tekinteni még egyszer a terméket, de akár törölni is tudja azt.

A „vásárlás folytatása” gombra kattintva visszatérhet az áruházba és folytathatja a termékek böngészését, vásárlását. A „Tovább az adatok ellenőrzéséhez”” gombra kattintva a rendszer végigviszi Önt a megrendelés lezárásáig. Ez út folyamán kiválaszthatja az Önnek megfelelő fizetési módot, legyen az előre utalás, utánvétes és a szállítási módot személyes átvétel vagy Szeged - ingyenes kiszállítás lehetőségét. Cégünk az adott fizetési mód igénybevételéért a fizetési móddal összefüggésben felmerült általa viselt költséget meghaladó díjat nem számíthat fel, viszont a szállítási díj függhet a különböző fizetési módok kiválasztásától.

Ezekről bővebben a „Fizetési lehetőségek” menüben olvashat.

Vásárlása végezetével a "Sikeres vásárlás" üzenet jelenik meg és e-mailben elküldjük a megrendelés visszaigazolását.

Amennyiben az aktuális visszaigazolás a Vevő megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidő alatt, de legkésőbb 48 órán belül a Vevőhöz nem érkezik meg, az Vevő mentesül az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól. A fenti szabályoktól eltérhetnek a felek, ha ebben megállapodtak.

14. Miért nem jó, ha megrendeléskor csak telefonálok?

Csomagküldés esetén a Globenails.hu (Horizont Globe Kft.) működési alapszabályzata szerint KIZÁRÓLAG az internetes oldalán rögzített vagy e-mailben küldött pontos rendeléseket dolgozza fel, minden kereskedelmi viszonylatban.

Így minden Vásárló pontosan tudja hogy mit rendelt (terméknév és kép alapján is be lehet azonosítani), pontosan tudja az árakat, tulajdonságokat, leírásokat, azaz nincs félreértésre lehetőség.

Így a legtöbb esetben Önnek – mint Vásárlónknak – és nekünk sincs kérdésünk, minden egyértelmű mindkét félnek. Ön is és mi is minden információt tudunk, gyorsan csomagoljuk és küldjük az Ön által kért termékeket.

Természetesen indokolt esetben a telefonon történő rendeléseket is teljesítjük.

Ügyfélszolgálat elérhetősége:
Horizont Globe - Globe Nail System
6722 Szeged, Attila u. 12.
E-mail kapcsolat: info@globenails.hu
Telefon/Fax.: +36/62/228-787
Mobil: +36/30/94-59-751

15. Minden megrendelt termék a dobozban lesz?

Igen, a Vásárló által megrendelt és raktáron lévő termékek a csomagban lesznek. Erre is kiemelt figyelmet fordítunk, melyet rögzítünk is!
De kérjük, hogy a csomag tartalmát az átvételt követően még a futár jelenlétében ellenőrizze le!
A csomag tartalmára vonatkozó reklamációt kizárólag abban az esetben tudunk elfogadni, ha a hiány vagy sérülés ténye a fuvarlevélen a futár jelenlétében kerül rögzítésre.

16. Sajnos, csak nyitva tartási időn kívül tudok eljutni Önökhöz.

Nem probléma, rugalmasak vagyunk. Ha így alakul, kérjük, hívjon bennünket a 30/94-59-751-es telefonszámon az érkezési időpont egyeztetés céljából.

 

"Globe Nail System" copyright protected by Horizont Globe Ltd.

Készítette: I-Design Studio | www.i-design.hu | Minden jog fenntartva! | Weboldal üzemeltető